سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 بازگشت «پهلوانان» به رادیو             

قرار است درقالب 4 ویژه برنامه «روزی پاک» کمرنگ شدن رفتار و منش جوانمردی، پهلوانی و لوتی گری در جامعه مورد نقد و بررسی قرار گیرد.
علی البرزی مشاور و طراح برنامه رادیویی روزی پاک با اعلام این خبر به «دانا» گفت: با توجه به ضرورت بسط و گسترش فرهنگ جوانمردی، از خود گذشتگی و پهلوانی در جامعه،  تصمیم گرفته شد که اهمیت این موضوعات در قالب 4 ویژه برنامه «روزی پاک» به مدت 4 هفته بررسی شود. 

به گفته البرزی، در این ویژه برنامه ها فتوت و منش و رفتار جوانمردی و پهلوانی در جامعه و به ویژه در بحث کسب و کار بررسی و مورد نقد و واکاوی قرار می گیرد.

بنابراظهارات این برنامه سازرادیویی، این برنامه ها که با نام «بازگشت پهلوانان» تهیه و پخش می شود، دارای بخش های گوناگونی مانند صدای مخفی، سخنان بزرگان، کاسبی در تهران قدیم، پخش صدای دیالوگ فیلم ها و سریال های مرتبط با رزق و روزی حلال در جامعه و همچنین مباحث کارشناسی است. 

پهلوانان نمی میرند

البرزی در ادامه صحبت های خود با بیان این مطلب که روزگاری در شهر و دیار عیاران بودند و سربداران، روزگار دیگر لوتی ها و پهلوانان و جوانمردان و تا چند دهه پیش هم جوانان و رادمردانی که برای دفاع از هویت و ناموس ایرانی در برابر هجوم بیگانه سینه سپر کردند و مرام و لوتی گری واقعی را به نمایش گذاشتند.افزود: به راستی این روزها لوتی های واقعی شهر چه کسانی هستند، آیا «پهلوانان» این شهر مرده اند؟!

طراح و مشاور برنامه رادیویی روزی پاک خاطر نشان کرد : زمانی که برای خرید به بازار قدیم پایتخت می رویم، بارها از کنار گذر «لوتی صالح» عبورمی کنیم، اما از لوتی صالح ومرامش این روزها تنها نامش بر سر زبان ها است. آنقدر غرق در پول و مادیات شده ایم که امثال کسانی مانند لوتی صالح ها، طیب ها، تختی ها، رسول ترک ها و بسیاری دیگر را فراموش کرده ایم.

ادامه مطلب...

نوشته شده در  یکشنبه 93/2/14ساعت  12:28 صبح  توسط روزی پاک (رادیو اقتصاد)/ هر روز صبح از ساعت 6 روی موج 98 اف ام 
  نظرات دیگران()

یک خبر خوب برای روزی پاک/ راه یابی به بخش نهایی جشنواره رادیو

همراهان و مخاطبان عزیز و محترم برنامه رادیویی روزی پاک به اطلاع می رساند ، طبق اخبار رسیده برنامه رادیویی روزی پاک توانسته است در بین برنامه های بخش داخلی سیزدهمین جشنواره بین المللی رادیو به مرحله نهایی راه پیدا کند که این خبر برای بروبچه های روزی پاک بسیار خوشحال کننده و مسرت بخش است.

روزی پاک

امید است با دعای همه شنوندگان محترم روزی پاک این برنامه سال آینده بتواند رتبه برتر را کسب کند.

ارادتمند همه دوستان

علی البرزی

طراح و کارشناس محتوایی برنامه روزی پاک



نوشته شده در  چهارشنبه 93/2/10ساعت  11:38 صبح  توسط روزی پاک (رادیو اقتصاد)/ هر روز صبح از ساعت 6 روی موج 98 اف ام 
  نظرات دیگران()

تنبلی و تن پروری در رسانه ملی!

قرار است به مدت دو هفته موضوع« تنبلی و تن پروری برای کسب رزق و روزی در جامعه» در برنامه رادیویی روزی پاک مورد نقد و بررسی قرار گیرد.به گزارش افکارنیوز،علی البرزی طراح و مشاور برنامه رادیویی«روزی پاک» با بیان این مطلب گفت : طبق برنامه ریزی های انجام شده دو برنامه رادیویی روزی پاک به موضوع رواج تنبلی و تن پروری در بین برخی از جوانان در جامعه اختصاص یافته است.

البرزی با بیان اینکه در این دو برنامه این موضوع از نگاه کارشناسان اجتماعی و فرهنگی بررسی می شود، خاطرنشان کرد: ضرورت طرح این موضوع مهم با توجه به نامگذاری سال و ویژگی کار جهادی ، برنامه سازان این برنامه رادیویی را بر آن داشت تا در سال جدید اولویت مباحث مطرح شده در برنامه را به «تنبلی و تن پروری و نقش آن در کسب روزی حلال» اختصاص دهند.

تنبلی

این برنامه ساز رادیویی همچنین از استقبال شنوندگان رادیو از برنامه هفتگی روزی پاک خبر داد و گفت: دو برنامه روزی پاک با موضوع نقش زنان در گرایش همسرانشان به رزق و روزی حرام و همچنین زیر میزی پزشکان ازبیشترین شنونده در ماه های گذشته در بین برنامه های دیگر روزی پاک برخوردار بوده است، به صورتی که مردم و شنوندگان این برنامه همزمان با پخش ویژه برنامه زیر میزی پزشکان با ارسال نام پزشکان زیرمیزی بگیر خواستار برخورد قاطع دستگاه سلامت با این افراد شدند. به گفته طراح و مشاور برنامه رادیویی روزی پاک، نقشه راه روزی پاک برای سال 93 تدوین شده است و طبق این نقشه قرار است بخش هایی از این برنامه به صورت هفتگی در محل های کسب و کار مردم، مانند بازارها، برخی ادارات و مراکز درمانی ، ضبط و تقدیم شنوندگان رادیو شود.

وی هدف از این اقدام را ارتباط بهتر با مردم دانست و خاطرنشان کرد: تجربه دو سال پخش مستمر این برنامه رادیویی ثابت کرد که مسئله روزی حلال برای بسیاری از مردم حائز اهمیت است، به صورتی که در زمان پخش برنامه به صورت مستمر پیام ها، پرسش ها و نظرات مردم به سامانه ارتباطی برنامه می رسد.

ادامه مطلب...

نوشته شده در  سه شنبه 93/2/9ساعت  12:0 صبح  توسط روزی پاک (رادیو اقتصاد)/ هر روز صبح از ساعت 6 روی موج 98 اف ام 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
موضوعات برنامه روزی پاک(60)
پیامک شنوندگان برنامه روزی پاک بخش(سیزدهم)
پیامک شنوندگان برنامه روزی پاک بخش(دوازدهم)
موضوعات برنامه روزی پاک(59)
پیامک شنوندگان برنامه روزی پاک بخش(یازدهم)
پیامک شنوندگان برنامه روزی پاک بخش(دهم)
موضوعات برنامه روزی پاک(58)
پیامک شنوندگان برنامه روزی پاک بخش(نهم)
پیامک شنوندگان برنامه روزی پاک بخش(هشتم)
[عناوین آرشیوشده]