سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تعدادی از پیامک های شنوندگان عزیز برنامه رادیویی «روزی پاک» که به سامانه 300003637 در زمان پخش برنامه ارسال شده است، این پیامک ها مربوط است به برنامه شماره 40 با موضوع تفاوت های کاسبی در قدیم و جدید/ از شنوندگان عزیز یک پرسش را مطرح کردیم، به نظر شما کاسبی در قدیم بهتر بود و یا کاسبی در روزگار کنونی ؟  بخش هایی از نظران مخاطبان عزیز برنامه روزی پاک /

                                       راستی به نظر شما کاسبی در قدیم بهتر بود و یا در روزگار کنونی؟

*****************

شنونده محترم با شماره  (98911135 )

*سلام روزی حلال فرق نمیکنه کاسب جدید باشه یا قدیم هر چی خدانصیب یه انسان کنه همانه شعبانی از گیلان پاسخ برنامه: از نظر شما متشکریم

شنونده محترم با شماره ( 98916716)

سلام خسته نباشید ولیزاده از کوهدشت لرستان کاسبی قدیم بهتر بودن واقعا واقعا حتما اسم بخوانید با تشکراز برنامه خوبتان / پاسخ برنامه: سلام گرم ما را به هموطنان لرستانی برسانید با تشکر از مشارکت شما

شنونده محترم با شماره(98915302)

قدیما کاسب محل معتمد محل بود  . الان اما...قدیما کاسبا دز مغازه هاشون میزدند هذا من فضل ربی. حالا ... قدیما کاسب پولدار اول صف خیرا بود. الان اما... / پاسخ برنامه: با تشکر از شما 

شنونده محترم  حامد عزیز با شماره( 98912638)

سلام.در قدیم نسبت به الآن به حلال بودن رزق بیشتر اهمیت داده میشد.طوری که افراد بعد از خروج از منزل پای درس اساتید حوزه و مساجد احکام کاسبی را یاد میگرفتند تا مبادا دچار ربا یا رزق شبهناک شوند.اما متاسفانه در حال حاضر کمتر شاهد این مسائل هستیم.حامد از تهران / پاسخ برنامه: حامد عزیز از نظر شما متشکریم، ای کاش باز هم موضوعی که شما به آن اشاره داشتی، این روزها تکرار شود.

شنونده محترم با شماره (9891269 )

درقدیم چون مردم راستگو بودند کاسبی بهتر بود/ پاسخ برنامه، ما هم با نظر شما موافقت هستیم.

شنونده محترم با شماره ( 9891206)

سلام .کسب وکاسبی قدیم.پدرم می گفت مواظب باش کم فروشی نکنی وچرتکه در بزنی.امانی / پاسخ برنامه: بله درسته قدیمی ها همیشه حرف حساب می زدند.

شنونده محترم با شماره(9891548)

قدیم درقدیم یاگذشته اعتقادمردم به حلال حرام بیشتر بود یک تعدادی کاسب بودن یک تعداد کارمند ولی حالا همه کاسب شدن وهمه چی روخراب کردن درقدیم همه شغلش خدمت به مردم بود ولی الان به اسم حلال خالی کردن جیب مردم / پاسخ برنامه: با تشکر از نظر شما، البته این روزها هم هستند افرادی که به رزق و روزی حلال توجه می کنند


نوشته شده در  جمعه 92/8/24ساعت  12:5 صبح  توسط روزی پاک (رادیو اقتصاد)/ هر روز صبح از ساعت 6 روی موج 98 اف ام 
  نظرات دیگران()

                         چگونگی رفتار با حرام خواران، گرانفروشان و کم فروشان در شهر

روزی پاک در ادامه مباحث هفته های پیشین به چگونگی رفتار با حرام خواران، گرانفروشان و کم فروشان در شهر اختصاص دارد. یکی از آسیب هایی که کسب و کار حلال را تهدید می کند، کم فروشی و گران فروشی است که بسیاری از اهل بازار ممکن است بدان مبتلا باشند.

روزی پاک

درآمد حاصل از گران فروشی، حرام است و باید به صاحبان حق برگردانده شود. مسعود بصیری کارشناس اجتماعی میهمان این هفته برنامه خواهد بود و در مورد گرانفروشی و کم فروشی و تبعات آن در جامعه مطالبی را به سمع شنوندگان خواهد رساند. از دیگر آیتم های این برنامه می توان به کاسبی در تهران قدیم، صدای مخفی و پاسخ گویی به پرسش ها و پیامک های شنوندگان اشاره کرد. "روزی پاک" به سردبیری علی البرزی دوشنبه 20 آبان از ساعت 20:25 و جمعه 23 آبان از ساعت 19:25 از شبکه اقتصاد به روی انتن می رود.  


نوشته شده در  پنج شنبه 92/8/23ساعت  11:50 عصر  توسط روزی پاک (رادیو اقتصاد)/ هر روز صبح از ساعت 6 روی موج 98 اف ام 
  نظرات دیگران()

                   بررسی تفاوت های کاسبی در روزگار گذشته و حال                                            

موضوع برنامه این هفته بررسی تفاوت های کاسبی در روزگار گذشته و حال است. در گذشته اعتقاد بر این بود که کاسب حبیب خداست. از صبح خروسخوان که کرکره مغازه را بالا می دهد تا دم غروب که مغازه را تعطیل می کند و کرکره را قفل می زند در تلاش برای کسب روزی حلال و فروختن اجناس مورد نیاز مردم به آنها است ولی امروزه شیوه کاسبی بسیار متفاوت با گذشته است.

روزی پاک

مسعود بصیری کارشناس اجتماعی به بررسی شیوه های خوب کاسبی در روزگار گذشته و مقایسه آن با کاسبی در حال می پردازد و همچنین در مورد آسیب های کاسبی دنیای مدرن نیز بحث می کند. علی البرزی سردبیر ، الهام مصطفوی تهیه کننده و سپیده اشرفی نویسنده همراهان شما در روزی پاک هستند. "روزی پاک" دوشنبه و جمعه هر هفته ساعت 20:25 از شبکه اقتصاد پخش خواهد شد.  


نوشته شده در  دوشنبه 92/8/13ساعت  2:43 صبح  توسط روزی پاک (رادیو اقتصاد)/ هر روز صبح از ساعت 6 روی موج 98 اف ام 
  نظرات دیگران()

                                              آیا حرص زدن برای پول خوب است؟

این هفته در برنامه رادیویی روزی پاک درباره حرص زدن برای به دست آوردن پول صحبت می کنیم. علاوه بر این یک پرسش مشترک را هم برای شنوندگان رادیو در برنامه و هم برای مخاطبان سایت مطرح می کنیم: به نظر شما حرص زدن برای به دست آوردن پول خوب است؟

حرص و ولعبرنامه رادیویی روزی پاک روزهای دوشنبه و جمعه از ساعت 20:25 روی موج اف ام ردیف 98 مگاهرتز پخش می شود/ این برنامه به سردبیری علی البرزی، تهیه کنندگی الهام مصطفوی، گویندگی لیلا جعفرپور ، نویسندگی سپیده اشرفی ، کارشناسی مسعود بصیری و گزارشگری محمد نیکنام پخش می شود.

منتظر نظرات ارزشمند دوستان درباره این برنامه هستیم.



نوشته شده در  شنبه 92/8/4ساعت  10:54 صبح  توسط روزی پاک (رادیو اقتصاد)/ هر روز صبح از ساعت 6 روی موج 98 اف ام 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
موضوعات برنامه روزی پاک(60)
پیامک شنوندگان برنامه روزی پاک بخش(سیزدهم)
پیامک شنوندگان برنامه روزی پاک بخش(دوازدهم)
موضوعات برنامه روزی پاک(59)
پیامک شنوندگان برنامه روزی پاک بخش(یازدهم)
پیامک شنوندگان برنامه روزی پاک بخش(دهم)
موضوعات برنامه روزی پاک(58)
پیامک شنوندگان برنامه روزی پاک بخش(نهم)
پیامک شنوندگان برنامه روزی پاک بخش(هشتم)
[عناوین آرشیوشده]