سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 کاسب حبیب خداست                                        
برنامه روزی پاک در ادامه برنامه های پیشین در خصوص رزق و روزی حلال این هفته به بررسی حدیثی از رسول اکرم (ص) می پردازد که پیامبر (ص) می فرماید: کاسب حبیب خداست.

روزی حلال

کاسب، حبیب خداست، این را بسیار گفته اند، شنیده ایم و گاه به خطی زیبا در تابلوی مغازه ای دیده ایم. بله، کسی که پی فرمان خداوند برای کسب روزی حلال دست به تلاش می زند و به یاعلی غیرت برای دست یافتن معاش از مسیر حق تمام قد می ایستد، دوست خداست.

این هفته حسین اقدامی مباحث کارشناسی برنامه را مطرح می کند، اما طبق روال هفته های گذشته، علی البرزی طراح و مشاور برنامه، الهام مصطفوی تهیه کننده، لیلا جعفرپور گوینده ، سپیده اشرفی نویسنده و همچنین محمد نیکنام گزارشگر برنامه است و آیتم های برنامه را امیر رضا زاده می سازد. روزی پاک دوشنبه ها از ساعت 20:25 و جمعه ها از ساعت 19:25 روی موج اف ام ردیف 98 مگاهرتز پخش می شود.


نوشته شده در  یکشنبه 92/9/24ساعت  5:0 عصر  توسط روزی پاک (رادیو اقتصاد)/ هر روز صبح از ساعت 6 روی موج 98 اف ام 
  نظرات دیگران()

بررسی نقش زنان در گرایش همسرانشان به رزق و روزی حرام                                  

«روزی پاک» به موضوع بررسی نقش زنان در گرایش همسرانشان به رزق و روزی حرام اختصاص دارد. خانواده یک سازمان کوچک و بسیار دقیق و حساس است که به حضور کامل زن و مرد به عنوان دو فرد کامل که دارای رشد فکری و شخصیتی باشند نیازمند است.

همسران

در برخی موارد مشاهده شده که توقعات بیش از حد زنان از همسرانشان آنها را مجبور به هر نوع کسب و کاری می کنند تا خواسته های همسران خود را برآورده کنند و این نوع رفتارهای غلط منجر به گرایشاتی می شود که بستر رزق و روزی حرام را می سازد. 

مسعود بصیری کارشناس اجتماعی میهمان این هفته برنامه خواهد بود و در مورد نقش مهم و اساسی زنان در کانون خانواده مطالبی را عنوان خواهد کرد. "روزی پاک" به سردبیری علی البرزی دوشنبه 4 آذر و جمعه 8 آذر ساعت 19:25 از شبکه اقتصاد پخش می شود. 

 


نوشته شده در  پنج شنبه 92/9/7ساعت  2:57 صبح  توسط روزی پاک (رادیو اقتصاد)/ هر روز صبح از ساعت 6 روی موج 98 اف ام 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
موضوعات برنامه روزی پاک(60)
پیامک شنوندگان برنامه روزی پاک بخش(سیزدهم)
پیامک شنوندگان برنامه روزی پاک بخش(دوازدهم)
موضوعات برنامه روزی پاک(59)
پیامک شنوندگان برنامه روزی پاک بخش(یازدهم)
پیامک شنوندگان برنامه روزی پاک بخش(دهم)
موضوعات برنامه روزی پاک(58)
پیامک شنوندگان برنامه روزی پاک بخش(نهم)
پیامک شنوندگان برنامه روزی پاک بخش(هشتم)
[عناوین آرشیوشده]