سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کرکره «روزی پاک» پایین آمد              

به اطلاع همکاران ، دوستان و علاقه مندان به برنامه رادیویی روزی پاک می رساند، با توجه به تغییرات اساسی در ساختار ها، سیاست ها و برنامه های شبکه های رادیویی و به ویژه رادیو اقتصاد در دوره جدید ریاست سازمان صدا و سیما، برخی از این تغییرات شامل تعداد زیادی از برنامه ها و همچنین برنامه روزی پاک رادیو اقتصاد هم شد  و از ابتدای اردیبهشت ماه 1394 برنامه روزی پاک با ساختار گذشته از لیست برنامه های رادیو اقتصاد خارج شده است. « در حقیقت موقتا کرکره برنامه رادیویی روزی پاک پایین آمده است.»

انشاالله پس از ترمیم، تغییر و بازبینی نقاط قوت و ضعف برنامه های گذشته با رویکردی جدید و به احتمال بسیار زیاد از شبکه های دیگر باز هم میهمان لحظات قشنگ شما خواهیم بود.

در مدت 3 سال گذشته به طور مرتب و حتی بدون یک هفته تاخیر با نزدیک به 200 برنامه رادیویی روزی پاک که هر کدام دارای موضوعات، سوژه ها و آیتم های گوناگونی بود، در خدمت شوندگان عزیز این برنامه بودیم. اما انگار دست تقدیر و خواست ذات اقدس باری تعالی بر این بود تا به طور موقت کرکره این برنامه پایین بیاید.

کرکره+روزی پاک

چند نکته مهم:

* خوشحال هستیم که از ابتدای پخش این برنامه رادیویی ، حرکتی را آغاز کردیم که این روزها تاثیرات این حرکت در برنامه های گوناگون رسانه ملی قابل مشاهده است.

* امید است، راهی که  گروه برنامه ساز روزی پاک آغاز کرد، با همت شما مردمان نیک سرشت در جای جای این کشور پهناور جاری و ساری باشد.

*در این مدت گروه برنامه ساز روزی پاک با تمام توان و انرژی با عشق و علاقه وارد کار شد و توانست ساخت و تولید نزدیک به 200 برنامه رادیویی و بسته صوتی ویژه آسیب شناسی وضعیت کسب و کار حلال در جامعه در بین مشاغل گوناگون را در کارنامه فعالیت های خود ثبت کند.

در این راه باید از همکاران، همفکران ، مشاوران و دوستان نازنینی که از ابتدا ما را در این راه یاری کردند کمال تشکر را داشته و برای تمامی مزاحمت ها و زحمت ها حلالیت طلبیده باشیم.

کارشناسان فهیم: حاج آقای هاشمی نژادبزرگوار، حاج آقای صالح نیای بزرگوار ،محمد صادق زمانی ، میثم تولایی، حسین اقدامی  و مسعود بصیری عزیز که تا آخرین برنامه روزی پاک در مورخ 31 فرودین 1394 همراه و همگام ما بودند.

نویسندگان محترم: بنیامین اثباتی که در ماه های ابتدایی پخش برنامه و سرکار خانم سپیده اشرفی که از سال دوم پخش تا آخرین برنامه روزی پاک همراه و همگام ما بودند.

تهیه کنندگان محترم رادیو اقتصاد: خانم ها الهام مصطفوی و اعظم السادات جعفرآبادی که مسائل فنی برنامه را پشتیبانی می کردند.

گزارشگران خوب رادیو: احمدرضا صدر  که با گزارش های میدانی و مردمی خود ما را در این راه یاری کرد و محمد نیکنام مهربان که با تلاش خود آیتم صدا مخفی های برنامه را تهیه می کرد.

گویندگان محترم : خانم ها لیلا جعفر پور و مریم عابدی

*گفتنی است برنامه ای که از تاریخ 3 مرداد 1394 هر روز صبح ساعت 6:5 دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می شود، سری جدید برنامه رادیویی روزی پاک است که با توجه به سیاست های شبکه رادیویی اقتصاد با همان نام «روزی پاک» اما توسط گروه دیگری از همکاران رادیویی ساخته و پخش می شود که برای همکاران در سری جدید روزی پاک آرزوی موفقیت، کامیابی و پیروزی داریم.

و در پایان از همه افرادی که به صورت مستقیم و غیر مستقیم در مدت 3 سال با ما همکاری داشته اند کمال تشکر را داریم.

*************

سخن پایانی:

کرکره روزی پاک موقتا پایین آمد اما امیدواریم که کرکره روزی پاک و حلال در جامعه و در بین تمامی هموطنان عزیز همواره بالا باشد.

ارادتمند  همه شما 

علی البرزی

طراح ، سردبیر و کارشناس محتوایی برنامه رادیویی روزی پاک

همه شما را به خدای رزاق و روزی ده می سپاریم

 امضا: «روزی پاک»

 


نوشته شده در  یادداشت ثابت - شنبه 94/2/20ساعت  4:19 عصر  توسط روزی پاک (رادیو اقتصاد)/ هر روز صبح از ساعت 6 روی موج 98 اف ام 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
موضوعات برنامه روزی پاک(60)
پیامک شنوندگان برنامه روزی پاک بخش(سیزدهم)
پیامک شنوندگان برنامه روزی پاک بخش(دوازدهم)
موضوعات برنامه روزی پاک(59)
پیامک شنوندگان برنامه روزی پاک بخش(یازدهم)
پیامک شنوندگان برنامه روزی پاک بخش(دهم)
موضوعات برنامه روزی پاک(58)
پیامک شنوندگان برنامه روزی پاک بخش(نهم)
پیامک شنوندگان برنامه روزی پاک بخش(هشتم)
[عناوین آرشیوشده]