سفارش تبلیغ
صبا ویژن

                                          استقبال مردم از یک برنامه رادیویی

                                               « روزی پاک دغدغه مردم»


این روزها پخش برنامه ای تحت عنوان «روزی پاک» از رادیو، استقبال شنوندگان زیادی به ویژه علاقه مندان به حوزه سلامت کسب و کار حلال را در پی داشته است، استقبالی که به باور بسیاری از کارشناسان به دلیل پرداختن این برنامه به موضوعات و دغدغه های روزمره مردم در حوزه کاسبی و رزق و روزی حلال و مبنتی بر سبک زندگی ایرانی – اسلامی است. پرداختن به موضوعاتی مانند «زیرآب زنی در ادارات، زیرمیزی پرشکان، پارتی بازی در ادارات و موضوعاتی از این نمونه، باعث شده است که روزهای دوشنبه و پنجشنبه پیچ رادیو به سمت موج 98 اف ام رادیو اقتصاد تنظیم شود و بسیاری از شنوندگان و علاقه مندان به کاسبی حلال شنونده دائمی این برنامه باشند.

روزی پاک

برنامه رادیویی «روزی پاک» تلاش دارد تا به صورت تخصصی به آسیب شناسی بحث رزق و روزی حلال در جامعه بپردازد و در هر برنامه یک موضوع و سوژه روز جامعه در ارتباط با رزق و روزی حلال مورد نقد و بررسی قرار می گیرد. شنیده ها حاکی از این است که در تازه ترین برنامه رادیویی روزی پاک این هفته موضوع کارچاق کنی و همچنین رزق و روزی حلال در حرفه وکالت مورد نقد و بررسی قرار می گیرد و کارشناسان و صاحب نظران اجتماعی درباره این موضوع به بحث و تبادل نظر می پردازند.


پرداختن به موضوعات روز و دغدغه ها مردم در حوزه کسب و کار، در مواردی حاشیه های جالبی را هم برای این برنامه رادیویی رقم زده است، برای مثال پخش صدای مخفی از اتلاف وقت مردم در یکی از ادارات که در تازه ترین قسمت این برنامه، باعث شده است تا این بخش از برنامه «روزی پاک» بیشتری بازتاب ها را در سطح جامعه و به ویژه در بین کارمندان داشته باشد.


یکی از ویژگی های این برنامه رادیویی به نسبت برخی از برنامه های گفت و محور، اعزام گزارشگران به سطح شهر برای ضبط بخشی به نام«صدای مخفی» است. در این بخش صداهای مخفی  از گران فروشی ها، کم فروشی ها، کاسبی های حرام، اتلاف وقت مردم در ادارات و مواردی دیگر ، پخش می شود. شیوه اجرای این بخش به این صورت است که گزارشگران در قالب یک مشتری، یک خریدار و یا یک مسافر به سطح شهر می روند و از مصادیق رزق و روزی حرام در برخی مشاغل گزارشگرهایی را تهیه می کنند.


از سوی دیگر تیم رسانه ای جوان عهده دار اجرا و پخش این برنامه است که پویایی و شادابی این برنامه برای ارائه مباحث مرتبط با کاسبی حلال را دو چندان افزایش داده است.


این برنامه رادیویی به سردبیری علی البرزی، تهیه کنندگی الهام مصطفوی، گویندگی لیلا جعفر پور ، کارشناسی مسعود بصیری، نویسندگی سپیده اشرفی و گزارشگری محمد نیکنام روزهای دوشنبه و پنجشنبه روی موج اف ام ردیف 98 مگاهرتز از ساعت 25: 20 پخش می شود./ انتهای مطلب


نوشته شده در  شنبه 92/7/13ساعت  1:14 صبح  توسط روزی پاک (رادیو اقتصاد)/ هر روز صبح از ساعت 6 روی موج 98 اف ام 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
موضوعات برنامه روزی پاک(60)
پیامک شنوندگان برنامه روزی پاک بخش(سیزدهم)
پیامک شنوندگان برنامه روزی پاک بخش(دوازدهم)
موضوعات برنامه روزی پاک(59)
پیامک شنوندگان برنامه روزی پاک بخش(یازدهم)
پیامک شنوندگان برنامه روزی پاک بخش(دهم)
موضوعات برنامه روزی پاک(58)
پیامک شنوندگان برنامه روزی پاک بخش(نهم)
پیامک شنوندگان برنامه روزی پاک بخش(هشتم)
[عناوین آرشیوشده]