سفارش تبلیغ
صبا ویژن

                                      حکایت تلخ این روزهای جامعه + صوت

حجت السلام هاشمی نژاد با بیانی شیوا نکاتی را درباره کاسبی های امروزی و وضعیت زندگی مردم بیان می کند ونسبت به بی تفاوتی مردم نسبت به پول حلال هشدار می دهد!!! این روزها بسیاری از مردم فقط می خواهند که از هر راهی می خواهند که پول به دست آورند.

در این فایل صوتی که به تازگی از برنامه روزی پاک رادیو پخش شده است و مورد استقبال بسیاری از اقشار گوناگون جامعه به ویژه طیف سنتی قرار گرفته است، حجت السلام هاشمی نژاد استاد اخلاق در سخنانی کوتاه به تشریح وضعیت این روزهای جامعه اسلامی ایران می پردازد.

روزی پاک

حجت السلام هاشمی نژاد با بیانی شیوا نکاتی را درباره کاسبی های امروزی و وضعیت زندگی مردم بیان می کند ونسبت به بی تفاوتی مردم نسبت به پول حلال هشدار می دهد!!!  این روزها بسیاری از مردم فقط می خواهند که از هر راهی می خواهند که پول به دست آورند.

به گفته هاشمی نژاد بسیاری از مردم فقط می گویند که پول بیاید از هر راهی که اومد فقط پول  بیاید!!! تلفیق این سخنان زیبا  با موسیقی سنتی آیتمی  شنیدنی را برای برنامه روزی پاک این هفته رقم زد که مورد استقبال مردم قرار گرفت.

این فایل صوتی که از برنامه روزی پاک پخش شده است را در ادامه مطلب بشنوید/ با مرورگر اینترنت اکسپلورر راحت تر قابل شنیدن است...

 

 


نوشته شده در  پنج شنبه 92/7/25ساعت  3:34 صبح  توسط روزی پاک (رادیو اقتصاد)/ هر روز صبح از ساعت 6 روی موج 98 اف ام 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
موضوعات برنامه روزی پاک(60)
پیامک شنوندگان برنامه روزی پاک بخش(سیزدهم)
پیامک شنوندگان برنامه روزی پاک بخش(دوازدهم)
موضوعات برنامه روزی پاک(59)
پیامک شنوندگان برنامه روزی پاک بخش(یازدهم)
پیامک شنوندگان برنامه روزی پاک بخش(دهم)
موضوعات برنامه روزی پاک(58)
پیامک شنوندگان برنامه روزی پاک بخش(نهم)
پیامک شنوندگان برنامه روزی پاک بخش(هشتم)
[عناوین آرشیوشده]