سفارش تبلیغ
صبا ویژن

به سایت برنامه رادیویی «روزی پاک» خوش آمدید

دوستان و همراه عزیز سلام / صفحه ای که در حال مشاهده آن هستید، مربوط به سایت رسمی برنامه رادیویی روزی پاک رادیو اقتصاد است. برنامه ای که بیش از دو سال است ، روی امواج رادیو برای علاقه مندان پخش می شود و این روزها به عنوان یکی از برنامه های ثابت رادیو اقتصاد ، هر روز صبح از طریق امواج 98 اف ام میهمان خانه های شنوندگان فهیم و علاقه مند به رادیو اقتصاد است.

این برنامه به صورت تخصصی و برای اولین بار در رسانه ملی و در قالب یک مجموعه صوتی به آسیب شناسی بحث رزق و روزی حلال در جامعه می پردازد و تلاش دارد تا از طریق امواج رادیو موضوع مهمی را به طیف های گوناگون جامعه یادآوری کند . موضوع مهمی که این روزها در بخش هایی از جامعه مظلوم واقع شده است و اندک توجهی به آن نمی شود!! این موضوع مهم همان توجه به رزق و روزی حلال و کاسبی مبتنی با فرهنگ ایرانی - اسلامی است که این روزها بیش از گذشته ضرورت یادآوری آن در قالب برنامه های گوناگون رسانه ای احساس می شود.

بی شک در شرایط زندگی روزمره و هیاهوی مشکلات زندگی شهری ، همه باید بیش از گذشته به این مقوله مهم در کسب و کار خود توجه داشته باشیم. همانطور که از قدیم و ایام گفته اند: دلا معاش چنان کن که گر بلغزد پای ..... فرشته ات به دو دست دعا نگه دارد.

ما نیز به عنوان قطره ای از دریای بیکران رسانه و جوانان این سرزمین تلاشی را آغاز کرده ایم که تنها با همت و همراهی شما مردمان نیک سرشت به بار خواهد نشست.


***********************************

گفتنی است این برنامه رادیویی با همکاری جمعی از برنامه سازان جوان رادیویی ساخته می شود و در حال حاضر  هر روز صبح از ساعت 6:5 دقیقه روی امواج رادیو اقتصاد - 98 اف ام - پخش می شود.

شما عزیزان علاوه بر شنیدن این برنامه در روزهای یاد شده، می توانید نظرات، دیدگاه ها ، انتقادات ، پیشنهادات و همچنین پرسش های خود را درباره رزق و روزی حلال از طریق این سایت پیگیری کنید. تمامی پیامک های برنامه رادیویی روزی پاک در این سایت به نمایش در خواهد آمد و پاسخ های کارشناسان برنامه برای تمامی پیامک ها علاوه بر رادیو در این سایت هم منتشر می شود.

منتظر نظرات ارزشمند شما عزیزان هستیم.

بروبچه های برنامه رادیویی روزی پاک رادیو اقتصاد

شماره تماس روابط عمومی برنامه: 09363044714

امضاء روزی پاک

 


نوشته شده در  یادداشت ثابت - چهارشنبه 92/7/11ساعت  11:34 عصر  توسط روزی پاک (رادیو اقتصاد)/ هر روز صبح از ساعت 6 روی موج 98 اف ام 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
موضوعات برنامه روزی پاک(60)
پیامک شنوندگان برنامه روزی پاک بخش(سیزدهم)
پیامک شنوندگان برنامه روزی پاک بخش(دوازدهم)
موضوعات برنامه روزی پاک(59)
پیامک شنوندگان برنامه روزی پاک بخش(یازدهم)
پیامک شنوندگان برنامه روزی پاک بخش(دهم)
موضوعات برنامه روزی پاک(58)
پیامک شنوندگان برنامه روزی پاک بخش(نهم)
پیامک شنوندگان برنامه روزی پاک بخش(هشتم)
[عناوین آرشیوشده]